Ολοκλήρωση μεταφοράς Ιδρυματικών Λογαριασμών για μέλη του πρώην ΤΕΙ

Τα παρακάτω αφορούν το Μόνιμο Προσωπικό (μέλη ΔΕΠ, Διοικητικοί, ΕΤΕΠ κλπ) του πρώην ΤΕΙ Δυτ.Μακεδονίας.

Ολοκληρώθηκε η μεταφορά/μετάβαση των ιδρυματικών λογαριασμών (URegister) των μελών του πρώην ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας (πΤΕΙ) στοn κατάλογο του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας (ΠΔΜ uowm.gr)

Οι νέοι λογαριασμοί θα έχουν σαν όνομα χρήστη το πρώτο μέρος του email τους στο uowm.gr (το μέρος αριστερά από το @) και σαν password το ίδιο με αυτό του email ,
πχ ο χρήστης με email kantoniou@uowm.gr θα έχει σαν όνομα χρήστη (URegister) το kantoniou .

Για τις ομοσπονδιακές υπηρεσίες :
– e-Presence
– Απέλλα
– Ακαδημαϊκή Ταυτότητα κλπ.
η πρόσβαση για το προσωπικό του πρώην ΤΕΙ θα γίνεται πλέον με
– επιλογή Οικείου Φορέα : Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας – και όχι “Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (πρώην Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Δυτικής Μακεδονίας”).

Για τις διαθέσιμες ιδρυματικές υπηρεσίες ενημερωθείτε στο : https://noc.uowm.gr/www/services/

Για όσους δεν είχαν δημιουργήσει ιδρυματικό λογαριασμό (URegister) στο πTEI, μπορούν να ενεργοποιήσουν τον νέο ιδρυματικό λογαριασμό στο ΠΔΜ στην διεύθυνση : https://uregister.uowm.gr/ επιλέγοντας “Είμαι προσωπικό ή μέλος ΔΕΠ”

Για όσους δεν θυμούνται ή θέλουν να αλλάξουν το password για τον ιδρυματικό λογαριασμό (URegister) στο ΠΔΜ μπορούν να επισκεφτούν τη σελίδα : https://mypassword.uowm.gr/
Η αλλαγή του password πλέον, θα επηρεάζει και τον λογαριασμό email των χρηστών.

Για οποιαδήποτε ερώτηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο email uregister@uowm.gr

Για αναφορές προβλημάτων, παρακαλούμε χρησιμοποιείτε τη Υπηρεσία Αναγγελίας Βλαβών στη διεύθυνση https://service.uowm.gr/

Προσωρινή διακοπή Ιδρυματικών Υπηρεσιών για τα μέλη του πρώην ΤΕΙ

Λόγω της διαδικασίας μεταφοράς των ιδρυματικών λογαριασμών (URegister) των μελών του πρώην ΤΕΙ Δυτ.Μακεδονίας στον κατάλογο του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας (uowm.gr), η πρόσβαση στις ομοσπονδιακές υπηρεσίες :
e:Presence
Απέλλα
Ακαδημαϊκή Ταυτότητα κλπ
ΔΕΝ θα είναι δυνατή για κάποιες ώρες, ξεκινώντας από σήμερα 16/01 και ώρα 9:40

Οι υπάρχοντες ιδρυματικοί λογαριασμοί του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας (uowm.gr) δεν επηρεάζονται από την διακοπή αυτή.

Θα ενημερωθείτε με νεότερη ανακοίνωση για την επάνοδο των υπηρεσιών και τον τρόπο πρόσβασης σε αυτές.

Αλλαγή κωδικού στην υπηρεσία ηλεκτρονικής αλληλογραφίας

Σας ενημερώνουμε πως την Πέμπτη, 9/1/2020, στο διάστημα 1-2μμ, θα πραγματοποιηθούν εργασίες αναβάθμισης της υπηρεσίας ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, ο κωδικός πρόσβασης για λήψη και αποστολή ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) θα είναι πλέον αυτός που έχετε ορίσει στο UREGISTER. Έτσι, όσοι χρήστες έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία UREGISTER, θα έχουν τον ίδιο κωδικό για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.

Όσοι χρήστες έχετε κάνει τη διαδικασία UREGISTER θα πρέπει μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, να κάνετε τις παρακάτω ενέργειες:

  • Αν χρησιμοποιείτε κάποια εφαρμογή email όπως το thunderbird ή το outlook, όταν σας το ζητήσει η εφαρμογή θα πρέπει να εισάγετε τον κωδικό του uregister
  • Όταν συνδέεστε στο webmail, θα πρέπει να βάζετε τον κωδικό του uregister.

Παρακαλούμε έχετε υπόψη:

  • Οι αλλαγές δεν θα επηρεάσουν τους λογαριασμούς των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών.
  • Οι αλλαγές δεν θα επηρεάσουν τα μέλη του πρώην ΤΕΙ. Σύντομα θα υπάρξει ενημέρωση σχετικά με την μεταφορά των λογαριασμών των μελών του πρώην ΤΕΙ στη νέα υπηρεσία πιστοποίησης. Μέχρι τότε, θα ισχύουν οι κωδικοί που ήδη έχετε.
  • Αν δεν έχετε πραγματοποιήσει την ενεργοποίηση στη σελίδα https://uregister.uowm.gr, παρακαλούμε να το κάνετε το συντομότερο δυνατόν.
  • Δεν πρόκειται να υπάρξει απώλεια μηνυμάτων, ακόμα και αν δεν έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία UREGISTER.
  • Αν έχετε χάσει/ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να τον ελέγξετε ή να κάνετε ανάκτηση, στη διεύθυνση https://mypassword.uowm.gr
  • Οι κωδικοί πρόσβασης των μη προσωπικών λογαριασμών (π.χ. διευθύνσεις email Συνεδρίων, Εργαστηρίων, Τμημάτων κλπ.) θα παραμείνουν ίδιοι. Οι λογαριασμοί αυτοί, δεν χρειάζεται να κάνουν τη διαδικασία uregister.

Για οποιαδήποτε ερώτηση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο email uregister@uowm.gr

Για αναφορές προβλημάτων, παρακαλούμε χρησιμοποιείτε τη Υπηρεσία Αναγγελίας Βλαβών στη διεύθυνση https://service.uowm.gr/

Οδηγίες για Συνεργάτες του Π.Δ.Μ

Συνεργάτες του Ιδρύματος αποτελεί το επιστημονικό προσωπικό των
παρακάτω κατηγοριών:

  • Διδάσκοντες του ΠΔ 407/80
  • Ακαδημαϊκοί Υπότροφοι
  • Απόκτηση Ακαδημαϊκής Εμπειρίας
  • Συμβασιούχοι Έργου στα πλαίσια του Ε.Λ.Κ.Ε

Βήμα 1. Ενεργοποίηση ιδρυματικού λογαριασμού

Η πρώτη ενέργεια που πρέπει να κάνετε ως συνεργάτες, είναι να μπείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://uregister.uowm.gr για να ενεργοποιήσετε τον ιδρυματικό λογαριασμό σας.

Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία ενεργοποίησης πρέπει να  ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  1. Μπαίνετε στη σελίδα https://uregister.uowm.gr και πατάτε στο “Ενεργοποίηση λογαριασμού τώρα!
  2. Επιλέγετε “Είμαι συνεργάτης” και πατάτε στο “Έναρξη ενεργοποίησης
  3. Εισάγετε τον αριθμό του κινητού σας ή τη διεύθυνση email σας και πατάτε στο “Επόμενο”. Προσοχή: δεν χρειάζεται να βάλετε και τα δύο στοιχεία, αρκεί μόνο ο αριθμός κινητού ή μόνο το email.
  4. Στην επόμενη φόρμα πρέπει να εισάγετε το PIN που λάβαμε με sms ή με email
  5. Τέλος πρέπει να ορίσετε τον κωδικό πρόσβασης του ιδρυματικού σας λογαριασμού. Με τον ορισμό του κωδικού, ολοκληρώνεται η ενεργοποίηση του ιδρυματικού σας λογαριασμού και μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Μην ξεχάσετε να σημειώσετε και κρατήσετε σε ασφαλές μέρος το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης.

Με τον ιδρυματικό λογαριασμό θα έχετε πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες όπως η

Βήμα 2. Εγγραφή στην πλατφόρμα eclass

ECLASS (https://eclass.uowm.gr): πρόκειται για τη πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Η εγγραφή στο eclass γίνεται στη διεύθυνση https://eclass.uowm.gr/modules/auth/registration.php  επιλέγοντας “Εγγραφή Εκπαιδευτή ” και “Αίτηση Νέου Λογαριασμού Μέσω Κεντρικής Πιστοποίησης (SSO)“.
Τα στοιχεία για την πιστοποίηση μέσω (SSO) είναι αυτά που αποκτήσατε από το Βήμα 1 παραπάνω.

Βήμα 3. Ηλεκτρονική αλληλογραφία

Ο ιδρυματικός σας λογαριασμό αντιστοιχεί και στην πανεπιστημιακή σας διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email). Αν για παράδειγμα έχετε όνομα χρήστη xxx01234, η διεύθυνση email σας είναι xxx01234@uowm.gr.

Η δημιουργία και η πρόσβαση στον ηλεκτρονικό λογαριασμό σας, θα είναι δυνατή σε
χρονικό διάστημα περίπου 3 ωρών, μετά το τέλος της διαδικασίας uregister.

Μπορείτε να στείλετε ή να διαβάσετε τα μηνύματά σας στην διεύθυνση https://webmail.uowm.gr/roundcube/ ή να ρυθμίσετε κάποιο πρόγραμμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας σύμφωνα με τις οδηγίες που θα βρείτε στη διεύθυνση https://noc.uowm.gr/www/services/email/emailhelp/.

Άλλες ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Επαναφορά κωδικού πρόσβασης

Σε περίπτωση που ξεχάσετε τον κωδικό σας, μπορείτε να κάνετε επαναφορά του στη διεύθυνση https://mypassword.uowm.gr

Ανάκτηση κωδικού – Αρχική σελίδα

Ανάκτηση κωδικού με email

Ανάκτηση κωδικού με sms

Σημείωση: Για την ανάκτηση του κωδικού θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί μόνο το email ή τον αριθμό τηλεφώνου, που έχει δηλωθεί στην ενεργοποίηση του λογαριασμού του όπως φαίνεται παρακάτω.

Σύστημα Αναγγελίας βλαβών και Tεχνικών εργασιών

Σας ενημερώνουμε ότι δημιουργήθηκε και είναι σε λειτουργία σύστημα αιτημάτων για βλάβες, δυσλειτουργίες , συντηρήσεις και γενικότερα προβλήματα τεχνικής φύσεως.

Το ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης εργασιών (ticketing) βρίσκεται στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Μηχανοργάνωσης στο σύνδεσμο:

https://service.uowm.gr

Παρακαλούμε για οποιοδήποτε αίτημα, να συμπληρώνετε τα λιγοστά αλλά απαραίτητα πεδία στη φόρμα του συστήματος. Μπορείτε να συμβουλευτείτε τις οδηγίες καταχώρησης αιτήματος: https://noc.uowm.gr/www/ticketinghelp/

Ο μεγάλος όγκος των απαιτήσεων όλου του προσωπικού για υποστήριξη, δημιουργεί την ανάγκη για προγραμματισμό και ιεράρχηση των αιτημάτων σας.

Για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε και να προσπαθήσουμε να επιλύσουμε τα προβλήματα που προκύπτουν καθημερινά, παρακαλούμε να προσαρμοστείτε άμεσα στο ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης εργασιών (ticketing) διότι, αιτήματα τηλεφωνικά ή προφορικά δεν θα μπορούν να αξιολογηθούν και να προγραμματιστούν, συνεπώς δεν θα υλοποιούνται.

Μετάβαση στην εφαρμογή: https://service.uowm.gr

Τμήμα Σχεδιασμού Οργάνωσης και Ανάπτυξης
Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών και Μηχανοργάνωσης

Αλλαγή τρόπου πιστοποίησης μεταπτυχιακών φοιτητών στην πλατφόρμα ECLASS

Σας ενημερώνουμε πως από αύριο Πέμπτη, ώρα περίπου 8πμ, θα αλλάξει ο τρόπος σύνδεσης των μεταπτυχιακών φοιτητών στην πλατφόρμα ECLASS (https://eclass.uowm.gr) και πλέον η είσοδος θα γίνεται μέσω Κεντρικής Πιστοποίησης (SSO), πατώντας το σχετικό κουμπί στην αρχική σελίδα.

Αλλαγή τρόπου πιστοποίησης φοιτητών στην πλατφόρμα ECLASS

Σας ενημερώνουμε πως από αύριο Τρίτη, ώρα περίπου 8πμ, θα αλλάξει ο τρόπος σύνδεσης των φοιτητών στην πλατφόρμα ECLASS (https://eclass.uowm.gr) και πλέον η είσοδος θα γίνεται μέσω Κεντρικής Πιστοποίησης (SSO), πατώντας το σχετικό κουμπί στην αρχική σελίδα.

Αλλαγές στην ηλεκτρονική αλληλογραφία των φοιτητών

Σας ενημερώνουμε ότι από το Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2019, θα ισχύουν οι εξής αλλαγές στην υπηρεσία ηλεκτρονικής αλληλογραφίας:

  • Η παλιά σας διεύθυνση email, της μορφής st1234@τμήμα.uowm.gr θα απενεργοποιηθεί
  • Τα μηνύματα προς την παλιά σας διεύθυνση θα προωθούνται αυτόματα και θα παραδίδονται στην νέα σας διεύθυνση (της μορφής <τμήμα><ΑΜ>@uowm.gr)
  • Τα μηνύματα που υπάρχουν αποθηκευμένα στην παλιά σας διεύθυνση, θα μεταφερθούν στην νέα σας διεύθυνση

Αν δεν γνωρίζετε ποια είναι η νέα σας διεύθυνση email, μπορείτε να την αναζητήσετε στη φόρμα https://noc.uowm.gr/www/emailrename/

Παράδειγμα:

η φοιτήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών, με ΑΜ 9743, αυτή τη στιγμή έχει δύο ενεργές διευθύνσεις email, τις st9743@nured.uowm.gr και nured09743@uowm.gr με τον ίδιο κωδικό πρόσβασης.

Από αύριο τα εισερχόμενα μηνύματα προς τη st9743@nured.uowm.gr θα παραδίδονται στο nured09743@uowm.gr

Η διεύθυνση st9743@nured.uowm.gr δεν θα μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί για αποστολή μηνυμάτων.

Τα μηνύματα που υπάρχουν στο mailbox της st9743@nured.uowm.gr θα μεταφερθούν στο mail της nured09743@uowm.gr

Διακοπή λειτουργίας υπηρεσίας Κεντρικής Πιστοποίησης

Σας ενημερώνουμε πως λόγω εργασιών αναβάθμισης που γίνονται στην Υπηρεσία Κεντρικής Πιστοποίησης, την Πέμπτη 3/10 και την Παρασκευή 4/10, δεν θα είναι δυνατή η είσοδος του προσωπικού και των φοιτητών του Πανεπιστημίου στις κεντρικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες Ακαδημαϊκή Ταυτότητα, ΑΠΕΛΛΑ, epresence, OKEANOS.