Δημιουργία νεών λογαριασμών φοιτητών

Λόγω α) της ανάγκης για αναβάθμιση της διασύνδεσής του Πανεπιστημίου με το ΕΔΕΤ και το GUNET, β) της αναμενόμενης επέκτασης με την προσθήκη πολλών νέων Τμημάτων και γ) της αναμενόμενης μετονομασίας υπαρχόντων Τμημάτων και Σχολών, έχουν δημιουργηθεί για όλους τους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές νέοι λογαριασμοί ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Στη διεύθυνση https://noc.uowm.gr/www/emailrename/ μπορείτε να δείτε ποια είναι η νέα διεύθυνσή σας:

Παρακαλούμε έχετε υπόψη τα εξής:

  • Ο κωδικός πρόσβασης για τον νέο λογαριασμό είναι ο ίδιος που έχετε για τον υπάρχον λογαριασμό.
  • Η πρόσβαση στην ηλεκτρονική αλληλογραφία θα γίνεται μέσω webmail στη διεύθυνση https://web.uowm.gr/webmail/?_host=mail2.uowm.gr.
  • Η νέα διεύθυνση αντιστοιχεί στο όνομα χρήστη που θα χρησιμοποιείτε (όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες) για τις διάφορες ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Για το θέμα αυτό θα υπάρξει νέα ανακοίνωση. Για παράδειγμα, αν η νέα σας διεύθυνση email είναι eled01234@uowm.gr, το όνομα χρήστη σας για τις υπηρεσίες webmail, eclass, VPN, ακαδημαϊκή ταυτότητα, SMTP, Students WEB κ.α., θα είναι eled01234.
  • Η παλιά πλατφόρμα webmail που βρίσκεται στη διεύθυνση https://webmail.uowm.gr/students θα σταματήσει να λειτουργεί στις 30/04/2019.
  • Οι υπάρχουσες διευθύνσεις email θα είναι ενεργές μέχρι τις 30 Ιουνίου 2019. Στη συνέχεια θα απενεργοποιηθούν και τα δεδομένα θα διαγραφούν. Έτσι θα πρέπει να φροντίσετε να κρατήσετε τυχόν μηνύματα που έχετε αποθηκευμένα.

Παρακαλούμε να μας αναφέρετε άμεσα οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν παρουσιαστεί με email στη διεύθυνση uregister@uowm.gr.

Αλλαγή διευθύνσεων email φοιτητών

Λόγω α) της ανάγκης για αναβάθμιση της διασύνδεσής του Πανεπιστημίου με το ΕΔΕΤ και το GUNET, β) της αναμενόμενης επέκτασης με την προσθήκη πολλών νέων Τμημάτων και γ) της αναμενόμενης μετονομασίας υπαρχόντων Τμημάτων και Σχολών, κρίνεται απαραίτητο να προχωρήσουμε σε λίγες μέρες, στην αλλαγή των διευθύνσεων ηλεκτρονικής αλληλογραφίας όλων των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών.

Στη διεύθυνση https://noc.uowm.gr/www/emailrename/ οι φοιτητές μπορείτε να δείτε ποια θα είναι η νέα διεύθυνσή σας:

Παρακαλούμε έχετε υπόψη τα εξής:

  • Ο κωδικός πρόσβασης για τις διάφορες ηλεκτρονικές υπηρεσίες θα παραμείνει ο ίδιος που ισχύει με την υπάρχουσα διεύθυνση.
  • Η νέα διεύθυνση θα αντιστοιχεί και στο όνομα χρήστη που χρησιμοποιείτε για τις διάφορες ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Για παράδειγμα, αν η νέα σας διεύθυνση email είναι eled01234@uowm.gr, το όνομα χρήστη σας για τις υπηρεσίες webmail, eclass, VPN, ακαδημαϊκή ταυτότητα, SMTP, Students WEB κ.α., θα είναι eled01234.
  • Η πρόσβαση στην ηλεκτρονική αλληλογραφία θα γίνεται μέσω webmail στη διεύθυνση https://web.uowm.gr/webmail/?_host=mail2.uowm.gr.
  • Η παλιά πλατφόρμα webmail που βρίσκεται στη διεύθυνση https://webmail.uowm.gr/students θα σταματήσει να λειτουργεί στις 30/04/2019.
  • Οι υπάρχουσες διευθύνσεις email θα είναι ενεργές μέχρι τις 30 Ιουνίου 2019. Στη συνέχεια θα απενεργοποιηθούν και τα δεδομένα θα διαγραφούν. Έτσι θα πρέπει να φροντίσετε να κρατήσετε τυχόν μηνύματα που έχετε αποθηκευμένα.

Παρακαλούμε να μας αναφέρετε άμεσα οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν παρουσιαστεί με email στη διεύθυνση uregister@uowm.gr.

Κάλεσμα για ομάδες ανοιχτού λογισμικού σε Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Κέντρα

O Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ)  σε συνεργασία με τα ιδρύματα – μέλη του, προσκαλεί όσα μέλη της Ακαδημαϊκής-Ερευνητικής κοινότητας ενδιαφέρονται για τις ανοιχτές τεχνολογίες και επιθυμούν να συμβάλλουν έμπρακτα στη χρήση και διάδοση τους στην εκπαιδευτική-ερευνητική διαδικασία να συμπληρώσουν αυτή την φόρμα.

Η ομάδα του κάθε ιδρύματος, σε συνεργασία με τους εκπροσώπους του ιδρύματος στην ΕΕΛΛΑΚ, θα επεξεργαστεί και θα προτείνει την υιοθέτηση του ανοιχτού λογισμικού στην εκπαιδευτική διαδικασία και την διάδοση και αξιοποίηση των έργων ανοιχτού λογισμικού και τεχνολογιών που αναπτύσσονται και χρησιμοποιούνται από εργαστήρια και ερευνητικές ομάδες των ιδρυμάτων και θα προτείνει λύσεις για την περαιτέρω προώθηση και υιοθέτηση ανοιχτού λογισμικού στο αντίστοιχο Ίδρυμα.

Κάλεσμα για συγκρότηση Ομάδας Ανοιχτού Λογισμικού

Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τον Οργανισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ) καλεί όσα μέλη της Ακαδημαϊκής – Ερευνητικής κοινότητας ενδιαφέρονται για τις ανοιχτές τεχνολογίες και επιθυμούν να συμβάλλουν έμπρακτα στη χρήση και διάδοσή τους στην εκπαιδευτική-ερευνητική διαδικασία να γίνουν μέλη της Ομάδας Ανοικτού Λογισμικού του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.

Η ομάδα θα επεξεργαστεί και θα προτείνει την υιοθέτηση του ανοιχτού λογισμικού στην εκπαιδευτική διαδικασία, στη διάδοση και αξιοποίηση των έργων ανοιχτού λογισμικού και τεχνολογιών που αναπτύσσονται και χρησιμοποιούνται από εργαστήρια και ερευνητικές ομάδες του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και θα προτείνει λύσεις για την περαιτέρω προώθηση και υιοθέτηση ανοιχτού λογισμικού στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε ακολουθήστε τον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://opensource.ellak.gr/uowm/

Λειτουργία του νέου τηλεφωνικού κέντρου

Το Τμήμα Μηχανοργάνωσης έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες για την αντικατάσταση του υπάρχοντος τηλεφωνικού κέντρου με νέο, που βασίζεται σε ανοικτά πρωτόκολλα και λογισμικό. Το νέο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί εδώ και μερικούς μήνες και εξυπηρετεί ήδη ένα μικρό τμήμα χρηστών.

Την Τετάρτη, 27/3, οι τηλεφωνικές συνομιλίες που εξυπηρετήθηκαν από το νέο κέντρο, ξεπέρασαν σε διάρκεια για πρώτη φορά τα 10.000 δευτερόλεπτα.

Ρεκόρ κίνησης δεδομένων

Η μεγαλύτερη κίνηση δεδομένων από την αρχή λειτουργίας του δικτύου του Πανεπιστημίου παρατηρήθηκε χθες, κατά τη διάρκεια μεταφοράς δεδομένων από το δίκτυο υπερυπολογιστικών συστημάτων του ΕΔΕΤ προς σύστημα του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών.

Ενημερωτικό δελτίο HEAL-Link – Μάρτιος 2018

Δημοσιεύθηκε το 2ο τεύχος του Ενημερωτικού Δελτίου του HEAL-Link.

Τα περιεχόμενα του δελτίου:

  • Ενιαία Μηχανή Αναζήτησης Ηλεκτρονικών Πηγών HEAL-Link
  • Πρόσφατες ενημερώσεις στο portal ηλεκτρονικών πηγών του HEAL-Link
  • Συνεργασία ΣΕΑΒ και Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά» για το έργο «OpenAIRE-Advance»
  • Δημιουργία Καταθετηρίου Ερευνητικών Δεδομένων Ακαδημαϊκών Ιδρυμάτων της Ελλάδας
  • Διεθνής Πρωτοβουλία OA2020 του Ινστιτούτου Max Planck για την Ανοιχτή Πρόσβαση
  • 18th Southern European Libraries Link (SELL) Meeting
  • Υπηρεσία Παροχής Αντιγράφων Επιστημονικών Άρθρων του HEAL-Link (NILDE)
  • ΔΙΑΔΟΣΙΣ – Υπηρεσία διαδανεισμού ιατρικών άρθρων
  • Electronic Resources Management System (ERMS)
  • Υποδομή Πιστοποίησης και Εξουσιοδότησης (ΑΑΙ)

Eduroam σε επιλεγμένα σημεία στην Αθήνα

Με μία συνεργασία ορόσημο μεταξύ του δήμου Αθηναίων και του Εθνικού Δικτύου Έρευνας και Τεχνολογίας, η πόλη της Αθήνας θα προσφέρει σε επιλεγμένους χώρους στους επισκέπτες φοιτητές, καθηγητές και ερευνητές από όλο τον κόσμο ασφαλή ασύρματη πρόσβαση στο Διαδίκτυο, εύκολα και γρήγορα, με χρήση του διεθνούς δικτύου eduroam (educational roaming). Η Τεχνόπολη του δήμου Αθηναίων και το Σεράφειο είναι οι πρώτοι χώροι που προσφέρουν πρόσβαση στο eduroam, ενώ σύντομα θα επεκταθεί και σε άλλα σημεία. Ταυτόχρονα το ΕΔΕΤ εγγυάται την αυτόματη και ασφαλή σύνδεση με το Διαδίκτυο για κάθε χρήστη της ακαδημαϊκής κοινότητας, μέσα από την ταυτοποίηση και την προστασία των στοιχείων του, σε οποιοδήποτε υποστηριζόμενο σημείο ασύρματης πρόσβασης eduroam.

Περισσότερες πληροφορίες:

Αναβάθμιση πλατφόρμας eclass

Η πλατφόρμα eClass αναβαθμίστηκε στην τελευταία έκδοση 3.6

Στην έκδοση αυτή υπάρχουν οι παρακάτω προσθήκες/βελτιώσεις/αλλαγές:

  • Νέο υποσυστήμα ‘Πρόοδος’ – Δημιουργία πιστοποιητικών προόδου (certificates), επιβραβεύσεων (badges) και ολοκλήρωσης μαθήματος
  • Νέο υποσύστημα “Ενοιολογική Χαρτογράφηση” (mindmap)
  • Καταγραφή παρουσιών χρηστών στην ‘Τηλεσυνεργασία’
  • Υποστήριξη μηχανισμού ελέγχου λογοκλοπής
  • Νέο υποσύστημα e-portfolio
  • Νεα μορφή μαθήματος τύπου δραστηριότητας
  • Υποστήριξη ηλεκτρονικής εργαλειοθήκης
  • Βελτιώσεις στις Εργασίες – Δυνατότητα βαθμολόγησης εργασίας με χρήση ρουμπρίκας ή κριτηρίων
  • Βελτιώσεις στις Ασκήσεις – Διορθώσεις στη βαθμολόγηση και στη δημιουργία ερωτήσεων
  • Βελτιώσεις στο Βαθμολόγιο
  • Βελτιώσεις στο Ημερολόγιο
  • Βελτιώσεις στο μηχανισμό καταγραφής ενεργειών
  • Βελτιώσεις στον μηχανισμό Αναζήτησης
  • Βελτιώσεις στο μηχανισμό Εγκατάστασης / Αναβάθμισης
  • Βελτιώσεις Ασφαλείας
  • Βελτιώσεις στον online theme editor
  • Παραμετροποίηση των μηνυμάτων της αρχικής σελίδας
  • Αναβάθμιση μηχανισμού Ιεραρχίας Κατηγοριών / Σχολών – Τμημάτων
  • Βελτιώσεις στα εργαλεία διαχείρισης

Νέα υπηρεσία ελέγχου κατάστασης δικτύου

Ξεκίνησε η λειτουργία μιας νέας υπηρεσίας όπου φαίνονται κάποια γενικά στοιχεία για την κατάσταση του δικτύου και την ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Πανεπιστημίου.

Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη στη διεύθυνση: https://status.uowm.gr