Cardisoft Γραμματεία 4 > Δηλώσεις Μαθημάτων

Ρυθμίσεις παραμέτρων δήλωσης

1.  ΑναζητήστεΑναζήτηση τον φοιτητή που επιθυμείτε βάσει των κριτηρίων αναζήτησηςΑπλά_κριτήρια_αναζήτησης*Απλά_κριτήρια_αναζήτησης.

2.  Ανοίξτε την καρτέλαΚαρτέλα_φοιτητή του φοιτητή και μεταβείτε στις Δηλώσεις του.

3.  Επιλέξτε Επιλογές > Παράμετροι δηλώσεων (συντόμευση Alt+R).

4.  Τσεκάρετε την επιλογή Εξαμήνου φοίτησης (μόνο υποχρεωτικά) για να δηλωθούν μόνο τα υποχρεωτικά μαθήματα που ανήκουν στο ενδεικτικό εξάμηνο σπουδών του προγράμματος σπουδών του φοιτητή.

5.  Τσεκάρετε την επιλογή Οφειλόμενα μαθήματα (μόνο δηλωμένα) για να δηλωθούν όσα μαθήματα έχει δηλώσει ξανά ο φοιτητής και τα οποία χρωστάει. Στη λίστα με τύπους μαθημάτων αφήστε κενό για να δηλωθούν όλα τα οφειλόμενα μαθήματα, διαφορετικά τσεκάρετε μόνο τους τύπους μαθημάτων που θέλετε (συνήθως Υποχρεωτικά μαθήματα)

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

Τσεκάρετε και τις δύο παραπάνω επιλογές, επιλέγοντας μόνο τα Υποχρεωτικά μαθήματα, οπότε στην περίπτωση αυτή θα δηλωθούν:

      όλα τα υποχρεωτικά μαθήματα του ενδεικτικού εξαμήνου του προγράμματος σπουδών του φοιτητή

      όλα τα υποχρεωτικά μαθήματα που έχει δηλώσει ξανά ο φοιτητής και δεν έχει περάσει

 

6.  Αν θέλετε να δηλώσετε συγκεκριμένα μαθήματα, ορίστε στο πεδίο Κωδικοί μαθημάτων τους κωδικούς των μαθημάτων που θέλετε να δηλώσετε διαχωρισμένους με κόμμα. Στην περίπτωση αυτή οι επιλογές Μαθήματα εξαμήνου φοίτησης (μόνο υποχρεωτικά) και Οφειλόμενα μαθήματα (μόνο δηλωμένα) δε λαμβάνονται υπόψη.

 

66.        Σημείωση: Τα παραπάνω μαθήματα θα δηλωθούν μόνο αν υπάρχουν αντίστοιχες τάξεις διδασκαλίας στην επιλεγμένη ακαδημαϊκή περίοδο. Στην περίπτωση που ένα μάθημα έχει δηλωθεί ξανά από φοιτητή (υπάρχει δηλαδή στην καρτέλα βαθμολογίας) τότε τα στοιχεία της δήλωσης θα οριστούν από την καρτέλα βαθμολογίας του φοιτητή και όχι από τα στοιχεία του προγράμματος σπουδών. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να έχουμε αλλαγές σε στοιχεία μαθημάτων στα διάφορα προγράμματα σπουδών, χωρίς να επηρεάζονται φοιτητές που τα έχουν δηλώσει με διαφορετικά στοιχεία, με αποτέλεσμα να μην είναι απαραίτητο πάντα να δημιουργούνται για παρόμοιες αλλαγές νέα προγράμματα σπουδών.